Thursday, 5 January 2012

IMAM MAHDI BERASAL SAMADA DARI BRUNEI ATAU MALAYSIA

nampaknya cite tntg imam al-mahdi ni semakin di bahas dr zaman ke zaman….utk pengetahuan sume…imam al-mahdi akn muncul pada zaman kite ni…zaman dimana byk berlakunya fitnah dajjal…semenjak kejatuhan islam dan khalifah islam, pd thn 1925, dunia islam semakin asing dan dipandang hina oleh masyarakat dunia, pelbagai dakyah jahat org2 yahudi zionis dan kuasa besar dunia (fremason & illuminati) semakin smpai ke penghujungnya, kita org2 islam tidak mampu berbuat apa2 melainkan hanya menanti kemunculan imam mahdi….kita telah berada diakhir zaman semenjak turunnya nabi Muhammad, kerna baginda adalah nabi akhir zaman….kerana dizaman nabi juga, nabi muhammad telah mengingatkan kita tentang dajjal…maka dizaman ini, dajjal berselindung melalui sistem2nya dan pesuruhnya bg menjalankan misinya sblm kemunculan imam al-mahdi….ramai umat manusia tidak dpt lari dr sistem dajjal ni, dan byk manusia yg trpedaya dgn dunia dan sistem2 dajjal yg mengawal setiap minda manusia….
kita sekarang berada di fasa ke-empat akhir zaman, kerana fasa pertama adalah semenjak kewujudan nabi muhammad lg, dan zaman itu telah berlalu, fasa kedua adalah zaman 4 khalifah semnjak kewafaan nabi, fasa ketiga pula adalah sistem pemerintahan islam melalui warisan dan berakhirnya sistem khalifah pd tahun 1925…dan semnjak itu sehinga kini, islam telah jatuh dan akan kembali semula sistem khalifah ini melalui imam al-mahdi….dajjal, yakjuj dan makjuj berada difasa keempat, begitu juga imam al-mahdi dan nabi isa, kerana difasa kelima, islam telah tertegak kembali di era pemerintahan imam al-mahdi, dan tiada lg kehidupan manusia selepas pd fasa kelima menurut hadis nabi…maka berlakula kiamat…
hanya sebilangan shj yg kenal dan ikut imam mahdi…selainnya akn ikut dajjal, pengikut dajjal ramai dikalangan pmpn….okla cite pnjg2 pon xde gune jugak, klu isu tntg imam mahdi ni asek xsetel2 lg smpai munculnya al-mahdi….utk pengetahuan sume, yakjuj dan makjuj adalah “ISRAEL dan USA”…ini kerana mereka adalah keturunan yakjuj makjuj dizaman kini…keturunan mereka maseh hidup dan mereka jugalah bangsa perosak sprt yg dikhabarkan pelbagai kitab2…cume yakjuj makjuj tu adalah suatu bangsa dan bkn binatang sprt yg digambarkan oleh org2 trdahulu…zionist tu bkn keturunan 12 bani israel, tp puak kiri ke-13…so bkn original yahudi…sbbtula org yahudi sndri xbersetuju dgn yahudi zionist ni…org USA plak bkn original kristian, klu diikutkan kristian dan yahudi xkan berbaik sesame mereka, sbb bg kristian, Tuhan Jesus mereka telah disalib oleh org yahudi, tp ape yg pelik USA dan ISRAEL mmg kautim dan menjaga satu sama laen…
nak tau dajjal tu sape? dia bknla bermate satu mcm korg penah tgk kt siri the arrival tu, itu adalah simbol2 yg byk digunakan oleh puak2 keturunan firaun dan Knight Templar…Bush dan keturunann diraja british adalah warisan keturunan firaun yg masih hidup, sbb keturunan ini berpindah dr mesir ke eropah selepas zaman nabi musa…klu korg perasan muke dorg ni same jer, sepesen sbb keturunan ni dijaga…ahli2 fremason dan illuminati adalah keturunan knight templar…nk cite pasal knight templar ni korg ble seacrh la kt google….fremason adalah USA dan illuminati adalah ISRAEL laknatullah….haa nk tau x sape dajjal? beliau adalah “KING ABDULLAH II” Raja Arab Saudi sekarang….xkan korg xperasan, USA, ISRAEL dan ARAB Saudi saling memerlukan antra satu sama laen, sbb tertubuhnya negara arab saudi adalah pd ketika islam jatuh, 1925 (tgk wikipedia)….start pd taun tula kita berada difasa ke-empat akhir zaman,dimana zaman fitnah al-masih dajjal… keturunan diraja arab saudi adalah keturunan yahudi buangan yg dibuang di scotland semnjak era salehudin…selepas islam jatuh, kuasa besar dunia mengambil semula keturnn al-saud ni dan mengistiharkan negara arab bersekutu, UAE…selepas tu, ketururnan dajjal tu merampas kota suci mekah!!! sebelum tu ka’bah yg korg tau skang ni berbeza kain ka’bah tu, asalnya warna hijau, tp ditukarnya dgn warna hitamm bermaksud islam telah kalah…maka telaga zam2 pon dibuka oleh raja arab saudi..tp byk cite yg korg xtau, air zam2 tu dh dicampur dgn air holly water..air holly water tu yg supply adalah dr pope benedict sendiri..benedict bermaksud pope yg terakhir…selepas pope adalh dajjal!!!…sbbtulah org pegi haji, balek haji jer same jer perangai, malah maken truk plak…mksudnya dr taun 1925 smpai skang, xde sorg pon yg hajinya mabrur…ni jugak ble rujuk kitab 99 wali Allah, diceritakan 600000 org yg pegi haji, hajinya x diterima Allah…pd thn 1948 plak, negara haram ISRAEL tertubuh…lpstu bermcm2 lah agenda2 dan konspirasi yahudi zionist yg jahat ni ke atas umat islam, sbb fahaman zionist ni berasal dr british jugak…so mmg ade kaitan dgn keturunan firaun ni….dan sbbtulah negara kita mesia yg tercinta ni penah dijajah british, dan kemerdekaan pon dorgla yg bg…sbbtula undang2 islam hudud smpai skang xble dijalankan dimesia ni..sbb nk jaga perlembagaan la konon..tu sume benectine order yg diasaskan oleh ketua2 padri trdahulu, so pm kite ni ikut jerla memerinth….semua telah diatur cantek oleh keturunan knight templar ni…sbbtula ade ura2 mengatakan pmrintahan najib atlantuya ni kire lastla…dah xde pemerintahan islam yg bagus selepas mahathir…yerla arab saudi pon menyanjung negara mesia sbg islam yg plg bagus dr mane2 negra, tp pelik jugak, padahal islam sndri asalnya di tanah arab…sbbtula sekitar kota haji pembangunan bangunannya canggih mmg sengaja dibina oleh kerajaan arab saudi…org nk pegi haji ke nak pegi shopping pon aku xtaula…
okla….aku bgtau korg plak sape imam al-mahdi ni…kang xkenal imam mahdi termasuk dlm 72 puak islam yg terpecah plak..hanya golongan yg ke 73 adalah golongan yg selamat atau ‘jamaah..golongan yg satu ni jer yg menjadi pengikut imam mahdi, mengikut hadis, 70000 org jer… ok,imam mahdi mmg dah ada..cume xmuncul jer lg….al-mahdi adalah dr keturunan nabi Muhammad, kebanyakan keturnan nabi ramai yg dibunuh dan diracun…maka keturunan al-mahdi ni telah lari berpindah ke sebelah timur dan mereka telah merahsiakan identiti mereka dgn mengguna pakai nama syed/syarif/syarifah..mesti korg dh bese dengar kan, keturunan ni pon dijaga jugak, yerla keturunan nabi, sbbtula syiah beria2 mengaku menjaga dan mengikuti keturunan nabi….sbb keturunan ni bermula dr saidina ali…Imam al-mahdi adalah keturnan yg ke-39!!!! carila keturunan ni…dan nama beliau juga adalah, Syed Muhammad bin Syed Abdullah..atau syed Muhammad Al-Mahdi…nama yg sma sprt nama Rasulullah s.a.w….skang ni dah nak dekat musim haji…Imam mahdi akan muncul di mekkah, maka kebarangkalian akn berlaku peristiwa pd musim haji taun ini…kalau xberlaku, taun depan atau kemuncaknya taun 2012…yer taun 2012 yg korg sibuk2 cite pasal kiamat tu…2012 adalah konspirasi yahudi..dorg sume dah tau dah sape imam mahdi ni sbnrnye, sbbtula ble kuar cite 2012…cume kite umat islam ni je yg xtau lg…dan xready ape2 pon…bile kerajaan arab saudi akan dpt kesan lokasi imam mahdi di mekah dimusim haji nnt, maka akn berlakula perang akhir zaman!!!! yg mana lebih dasyat drpd perang dunia I dan ke II….so kalau korg nk tau, imam mahdi tu mmg berketunan nabi muhammad tp bahase yg dituturkan oleh beliau adalah bahasa melayu…so mmg betulla sprt ape yg dikhabarkan imam al-mahdi org melayu, muncul disebelah timur, iaitu di mesia ni la….msti korg terkejutkan….aku trpakse bgtau sbb masenye dh suntuk dah….xyahla korg nk gado2 sape tu imam mahdi, sape pengikutnya, xyah kaji2 lg dah, buang mase korg jer… sume maklumat dh terang2 aku bgtau, tggu jer muke imam al-mahdi akan muncul…akan kedengaran suara dilangit yg mengkabarkan tntg imam mahdi…(suara malaikat)…sume umat manusia akan paham mksud bhsa tu wlapun berlainan bangsa dn bahasa…so korg xyah nk pikir2 lg,, ikut jer imam mahdi tu…bila imam mahdi menawan kota suci mekah, kain ka’abah akan bertukar semula, telaga air zam2 yg dicemari dgn holly water akan ditutup dan dibuka telaga baru…kemudian Jesus atau nabi isa akn memunculkan dirinya, ramai org2 kristian dan yahudi akan ikut nabi isa dan seterusnya masuk islam dan menjadi pengikut imam mahdi….cume org islam jer yg ramai menjadi kafir…(sbbtulah jgn bgga sgt dilahirkan islam)..sbb Allah tu Maha Adil…
tp terpulangla korg nk pecaye ke x ckp akuni…sbb pengikut imam mahdi mmg xramai langsung….dan kalau korg nak tau, 93% penduduk bumi akan habes binasa, hanya 7% je yg selamat dr 7billion tu….peta bumi akan berubah, sume bangunan2 pencakar langit akn runtuh,yg pasti mane2 negara atau tanah yg byk berlaku kerosakan bumi mcm singapore akan tergelam terus dr peta dunia…yela negara proksi israel….apetah lg amerika…yg pasti golongan syiah dan iran akan ikut imam mahdi dlu…yerla kepercayaan mereka tntg imam mahdi mmg kuat, cume golongan ahli sunnah jer ramai yg xpecayer…sume nk ikut dan pecaye kitab2 kuno yg belom tentu kesahihannya, padahal imam mahdi didepan mata…konsep imam mahdi berbeza mcm nabi Muhammad, sbb die muncul bkn utk berdakwah, beliau tegas…sbb nk mengasingkan golongan2 yg selamat, sbbtula habes sume dicantasnye trmasukla org yg mengaku islam..islam yg dibawa oleh imam al-mahdi tu adalah yg original sbb beliau sahajela yg memegang pusaka Rasulullah…xde org laen lg dah melainkan beliau sndri…so knape nk pkir2 lg betul ke ni imam mahdi….iamam al-mahdi akan nmpak sprt penjenayah padahal beliau membawa kebenaran, tp dajjal nampak sprt org yg baik, padahal die bukan penyelamat yg sebenar….die dajjal….dan yg akan bunuh dajjal itu sndri adalah imam mahdi, bkn nabi isa sprt yg dikabarkan oleh kitab2 kuno…yerla usia nabis isa pon dah menjangkau 3000 taun….dan baginda turun utk menghakimi org2 yahudi yg telah mengatakan baginda tu Tuhan…maka ramaila org2 kristian masuk islam…tp org islam sndri yg kafir dan munafik…Nauzubillah….
Wassalam….sekian….

4 comments:

  1. Jangan berlagak.walaupun kau rasa tahu segala galanya. belum ada kepastian lagi. jangan berlagak kau betul. kau nak orang tak payah fikir panjang? nak dengar cakap kau terus terus? jangan sombong.. kau tak 100% betul, budak. kau fikir lah masak masak tentang post kau ni. dari mana sumber kajian kau? jangan sombong, kerana sombong tu sifat Allah, budak

    ReplyDelete
    Replies
    1. sombong itu sifat Allah? ape bodoh lah engkau ni?!

      Delete
  2. Imam Mahdi dari Warga Brunei..?? Dari darah Syariff Jajang dari keluarga Brunei tidak akan sekali2 akan menjawat Imam Mahdi. Imam Mahdi AS dialah sebener2 Ahlulbait dari Nasab Nabi, samada dari Malaysia ato Indonesia.. Bermakna Imam Mahdi itu dari Nasab Sayyedina dari jalur Jamalullail...

    ReplyDelete
  3. SAMPAIKAN KABAR GEMBIRA DARI PASUKAN BENDERA HITAM

    Telah dibuka Pendaftaran Pasukan Komando Bendera / Panji Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafatun ’ala Minhaj An-Nubuwwah. Khilafah Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat.
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami dalam naungan Negara Khilafah Islam.
    Menjadi Tentara Islam Yang Tangguh dan Menakutkan Bangsa Yahudi, Salibis dan Bangsa-bangsa Musyrikin dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam.
    Sudah Tiba Akhir Zaman, Kini Saatnya Berperang untuk Tegaknya dan Jaya Kedaulatan dan Kekuasaan Dinul Islam.

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Bunuh Rasa Pengecutmu, Bunuh Jiwa Budak dalam Pikiranmu, Takutlah hanya pada Allah SWT saja, Mari Gelorakan Jihad Perang yang ada di Dadamu, Songsonglah Kemuliaan Hidup dengan Berjihad di bawah Naungan Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu.

    Dimanakah orang-orang mukmin perindu syurga, perindu ampunan Allah SWT, Kami sedang menantikan kehadiran orang-orang mukmin yang Ikhlas bergabung menjadi pejuang islam di akhir zaman

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Anda Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam Bukan Menjadi bagian dari Bangsa-bangsa berdasarkan Daerah, suku.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam.

    Tinggalkan Belenggu Jahiliyah, mari Berjalan Menuju Keridhoan Allah SWT dengan As Sunnah Rasulullah SAW dan para Sahabatnya.

    Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Thogut Mulkan Jabriyan.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: "Berperanglah kamu pada jalan Allah", lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit sekali.
    Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Tinggalkan dan hancurkan semua Ideologi orang-orang kufur Mari Hunus Pedang kalian.
    Hancurkan Semua Setan-Thagut, sehingga tidak ada lagi Tuhan-Tuhan Manusia yang disembah manusia Kecuali Menyembah Allah yang Esa yang Maha Gagah Perkasa.

    INGAT ! Orang-orang yang tidak mau melaksanakan tanggungjawab dan perintah Allah untuk berjihad, adalah dimurkai, dibenci, dilaknati oleh Allah swt dan akan disiksa di akhirat nanti.

    Bilakah anda berminat untuk menjadi pembela dan tentara Islam
    Mari Aplikasikan Hapalan Qur'an Yang Ada di Dadamu menjadi wujud Nyata sebagaimana Rasulullah telah mewujudkannya, Khilafah Islam Telah Berdiri maka konswekwensi Keimanan anda berada dalam Ujian yang Berat Anda Gabung atau anda tetap setia pada Negara kufur.

    Wahai Para Rijalus Sahaleh , para Ikhwan akhir Zaman kehadiran anda kami tunggu Mari kita Berangkat Bersama Meyongsong Janji Rasulullah SAW di Abad kegemilangan Khilafah Islam.

    Pintu Jihad di Wilayah Timur Akan Segera Terbuka, mari Daftarkan
    Diri Anda sebagai Tentara Allah Dimuka Bumi

    Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    email : seleksidim@yandex.com

    ReplyDelete

Total Pageviews